COPIERE SHEET
Pentru a copia un sheet in Excel, selectam sheetul cu click stanga mouse pe numele sheetului, apoi avem mai multe variante:
Varianta 1.
Click dreapta cu mouse-ul, dupa care alegem Move or Copy si apare fereastra
Aici vom alege Workbook-ul in care dorim sa copiem sheetul, din picklist-ul "To book", putem alege un workbook nou (new workbook) sau un workbook existent, pe care il avem deschis la momentul mutarii.
BIFAM "Create a copy", apoi apasam butonul OK.
Putem alege sa copiem sheet-ul si in workbookul curent, la sfarsit (move to end) sau dupa un sheet existent, apoi bifam "Create a copy" si ulterior apasam butonul OK.
ESTE FOARTE IMPORTANT SA BIFATI "Create a copy" DACA VRETI SA COPIATI SHEETUL IN ALTA PARTE, IN CAZ CONTRAR VETI MUTA SHEETUL SI ACESTA NU VA MAI FI DISPONIBIL IN WORKBOOKUL INITIAL.
Varianta 2.
Din meniul Home, sectiunea Cells, Format, Move or Copy. Se va deschide aceeasi fereastra ca mai sus si se va proceda ca mai sus.